Infolinia: 81 441-00-02, kom: 505-150-040
Kalendarz
Dziś jest 14 grudzień 2017
Zmiana Czcionek
A A A
Bez tutułu
LubMedical
Kategorie produktów
Logowanie
Newsletter
Nowości
Promocje
Szukaj:

Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GALERIA MEDYCZNA:

 

1. Właścicielem Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem http://www.galeriamedyczna.com.pl, zwanego w dalszej części niniejszego regulaminu Sklepem jest firma LUBMEDICAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Lublinie przy ul. Lucyn Herc 58.

 

2. Za ogół czynności związanych z prowadzeniem działalności handlowej sklepu, obsługą realizacji zamówień oraz prowadzeniem sklepu, odpowiada firma LUBMEDICAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa.

 

3. Kontakt z działem handlowym można uzyskać poprzez pocztę elektroniczną pod adresem Biuro@lubmedical.pl lub telefonicznie pod numerami: (81) 441-00-02; fax. (81) 441-00-02, tel.kom : 505-150-040

 

4. Warunkiem składania zamówień w Sklepie jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia, wraz z podaniem prawidłowego numeru NIP składającego zamówienie.

 

5. Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych przez firmę LUBMEDICAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa w celu obsługi zamówienia. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

 

6. Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.

 

PROCEDURA WERYFIKACJI I SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ:

 

1. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

 

2. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich. Cenami wiążącymi są ceny podane na stronach produktów w dniu złożenia zamówienia.

 

3. Klienci dokonujący zakupów wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.

 

4. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie i złożenie formularza zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza zamówienia, klient otrzyma informację mailem bądź telefonicznie z informacją o nieprawidłowościach i prośbą o sprostowanie bądź uzupełnienie błędów.

 

5. Kupujący zobowiązany jest do podania aktywnego adresu e-mail i numeru telefonu pod którymi będzie możliwe potwierdzenie złożonego zamówienia.

 

6. Jeżeli procedura weryfikacji i potwierdzania nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Sklepu, złożone zamówienie zostanie anulowane.

 

7. Jeżeli zrealizowanie zamówienia przez Sklep nie jest możliwe Klient niezwłocznie zostanie o tym poinformowany. Klient ma wówczas prawo anulowania zamówienia.

 

8. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień. Jeżeli Klient ustali inny adres dostawy, jest zobowiązany do poinformowania o tym w trakcie składania zamówienia w formularzu zamówienia ( uwagi ) lub najpóźniej w trakcie procedury potwierdzania zamówienia.

 

9. Płatności za zamówiony towar dokonuje się przelewem na konto sklepu  BZ WBK  : 75 1090 2688 0000 0001 3452 9922 po otrzymaniu maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizcji lub przy odbiorze przesyłki. Forma zapłaty jest uzależniona od wyboru Klienta w trackie składania zamówienia. W przypadku wyboru płatności przelewem, zamówienie będzie realizowane po dokonaniu wpłaty na konto Sklepu w terminie 2-7 dni od dnia wpłaty. W razie braku wpłaty na konto sklepu ( przy wyborze przez Klienta tej formy realizacji zamówienia ) w terminie 14 dni, zamówienie będzie przez Sklep anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze przesyłki, zamówienie będzie zrealizowane po potwierdzeniu zamówienia ( telefonicznym lub pocztą elektroniczną ) w terminie 2-7 dni od potwierdzenia realizacji zamówienia, płatności będzie dokonywał Klient w chwili odbioru przesyłki.

 

10. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

 

11. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy zgodnie z formularzem zamówienia.

 

12. Koszt przesyłki jest pokrywany przez nabywcę, a jego wysokość uzależniona jest od wybranej przez Klienta formy dostawy ( Kurier UPS) . Przy zamówieniach powyżej kwoty 250 zł opłata za dostawę zamówionych towarów jest pokrywana przez sklep..

 

13. Termin dostawy zamówionych Produktów może wynosić kilka (2-7) dni w zależności od dostępności poszczególnych produktów.

 

14. Zamówienia złożone w sklepie po godzinie 15.30 w piątek, będą przygotowywane do wysłania w następny dzień roboczy ( poniedziałek ), jest to spowodowane względami technicznymi związanymi z godzinami pracy Poczty Polskiej i firm kurierskich.

 

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE:

 

1. W momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. Jeśli jej stan lub zawartość budzi zastrzeżenia kupujący powinien skontaktować się ze sprzedawcą.

 

2. Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni, o ile nie naruszył oryginalnego opakowania dowolnego produktu. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z prawa rękojmi lub niezgodności towaru z umową zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Zwrotowi nie podlega rozpakowane pudełko z produktem. Zwrot wartości zamówienia będzie wypłacany na konto z którego klient opłacił zamówienie, lub ustalany indywidualnie w przypadku zapłaty przy odbiorze, czy odbiorze w siedzibie firmy.

 

3. W przypadku zaginięcia przesyłki, powstałego nie z winy firmy LUBMEDICAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa. , lecz z winy osób trzecich, firma zastrzega sobie 30 dni roboczych na wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

 

PROCEDURA ZWROTU TOWARU:

 

1. Przed wysłaniem towaru klient powinien skontaktować się telefonicznie pod numerem (081) 441-00-02 lub pocztą elektroniczną na adres: info@galeriamedyczna.com.pl

 

2. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w stanie nie uszkodzonym, nie noszącym śladów otwierania). Oryginalne opakowanie produktu musi być na czas transportu zabezpieczone dodatkową folią lub kartonem.

 

3. Jeżeli klient rezygnuje z zakupu towar musi być odesłany do Sklepu za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Do przesyłki należy dołączyć kopie faktury oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które maja być odesłane pieniądze.

 

4. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony mechanicznie, należy w obecności kuriera spisać protokół i skontaktować się telefonicznie z pracownikiem sklepu pod numerem (0 81) 441-00-02, uszkodzony towar wysłać firmą spedycyjną (wskazaną przez Sklep) na adres: LUBMEDICAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Lucyny Herc 58 , 20-328 Lublin, na koszt Sklepu.

 

5. Koszt przesyłki pokrywa sklep w przypadku uszkodzonego towaru, zaś w przypadku rezygnacji spowodowanej rezygnacją z zamówienia - koszty są pokrywane przez Klienta.

 

6. W przypadku odesłania produktu i pozytywnej weryfikacji jego stanu przez magazyn, Sklep prześle zapłacone pieniądze na konto wskazane przez klienta.

 

7. Warunkiem koniecznym zwrotu pieniędzy jest przesłanie przez Klienta podpisanej kopii dokumentu korygującego dokument zakupu (faktury korygującej VAT).

 

8. W przypadku przesłania wadliwego produktu, do klienta przesłany zostanie nowy na koszt Sklepu, najpóźniej następnego dnia po ekspertyzie. W razie braku takiego produktu, zastrzegamy sobie prawo do wysłania go w ciągu 7 dni roboczych lub zwrotu pieniędzy.

płatności obsługuje dotpay.pl